wtorek, 3 sierpnia 2021

zmiana ustawień parametrów węzła GPEC w "Tercji" to nie jego wyłączenie ?...

 w fenomenologicznej poprawności monologu formalna racja ale...

w praktyce ?...

"...jeśli mam dziś rano za oknem +19 [17 lub 15  st. C.] to chyba...

żadna fanaberia jeśli chciałbym [grzejnik w łazience] włączyć ? - marginalnym pytaniem do pana Zdebskiego, specjalisty w "Inpro" od komfortu..." - pisałem w monologu który miał być ostatnim w temacie[1] ale...

z woli Tego co na dnami kimkolwiek On jest ostatnim nie będzie...

możliwość włączenia grzejnika w łazience zasilanego z węzła GPEC wedle uznania jaką miałem przez minione kilkanaście miesięcy to

okazuje się

ostatecznie

nie godny miana komfortu walor Osiedla a...

pochodna...

awarii systemu centralnego ogrzewania - piszę nie czekając na spodziewane lada moment pisemne potwierdzenie tej okoliczności przez GPEC[2]...

dopowiadając - tylko szkoda że ani pani Izabela od "Veidika"

ani administrator Patyna...

razem i każde z nich z osobna 

nie poinformowali mnie o tym jednoznacznie w żadnym mailu jakie od nich w tej sprawie otrzymałem...

choć nie sądzę by z premedytacją chcieli ze mnie zrobić bałwana to...

równie skutecznie wyszło im to przypadkiem...

cartoon by T.L.

oczywiście kwestia dlaczego administrator wybrał temperaturę +14 C. potrzebną do uruchomienia węzła a nie +16 jak stanowi prawo[3]...

nadal pozostaje otwarta ale...

jak znam życie...

na sposób egzystencjalnie nieunikniony

z czasem

będzie okazja by do tego wrócić...

[1] Przy porannym kubku kawy: ...podsumowaniem monologu... (tadeusz-ludwiszewski.blogspot.com)

[2] jestem pewien że GPEC napisze "czarno na białym awaria"? - oczywiście że nie jestem i

więcej niż tylko bardzo bym się zdziwił gdyby faktycznie to napisał jak nie napisała pani Izabela od "Veidika" i administrator Patyna. 

Ile razy w ciągu tych kilkunastu miesięcy pogotowie GPEC kontrolowało węzeł "Tercji"? - nie wiem. Wiem ile razy sam ich prosiłem o kontrolę. Raz dobrych kilka miesięcy temu na pewno (...)...

[3] ponoć nawet i europejskie któremu nadwiślańskie rozporządzenia ministerialne i normy budowlane są wprost pochodne ale dokąd sam nie dotrę do źródła traktuję ta informację tylko jako ciekawostkę godną odnotowania...