poniedziałek, 2 sierpnia 2021

...podsumowaniem monologu...

"Harmonia Oliwska" i jej administrator[1]... 

oczywistą oczywistością na początek - nie...

używam grzejnika w łazience przy temperaturze na zewnątrz w okolicach +30 st. C ale...

...jeśli mam dziś rano za oknem +19 to chyba...

żadna fanaberia jeśli chciałbym go włączyć ? - marginalnym pytaniem do pana Zdebskiego, specjalisty w "Inpro" od komfortu[1]...

...zadałem tylko pytanie administratorowi dlaczego grzejnik w łazience przestał działać jeśli przez kilkanaście miesięcy jakie minęły odkąd tu zamieszkałem...

działał

pierwsza jego odpowiedzią było - nie wiem...

drugą że jeśli działał to nielegalnie (?!)...

trzecią że GPEC zmienił nastawy automatyki...

czwartej odpowiedzi sam sobie udzieliłem telefonując do ciepłowni - GPEC zmienił nastawy węzła na...

żądanie administratora Patyny...

- 14 st. C. nastawy to jakeś optimum, norma ? - zapytałem...

- Ustawiamy taką temperaturę jaką odbiorca naszego ciepła sobie życzy - w odpowiedzi usłyszałem...

- Rozumiem, dziękuję - "odłożyłem słuchawkę"...

poszedłem do tej nieszczęsnej łazienki...

spojrzałem w lustro i zadałem niemo ostatnie pytanie

- Kim ja do [...] nędzy dla tego jakiego Patyny jestem ? - o pani Izabeli od "Veidika" nie wspominając...

"...w odpowiedzi [na] Pana zgłoszenie dotyczące problemu z grzejnikiem w łazience, informuję, że na instalacji centralnego ogrzewania są zastosowane nastawy, które włączają ogrzewanie w sezonie letnim przy temperaturze zewnętrznej poniżej 14 st. C. 

Biorąc pod uwagę ostatnio odnotowane temperatury, ogrzewanie nie powinno się włączać. 

Przekazaliśmy prośbę do GPEC, aby zweryfikowali poprawność działania nastaw. 

Jednocześnie informuję, że obecnie, z uwagi na fakt, że ogrzewanie działa na nastawach letnich, nie jesteśmy w stanie stwierdzić poprawności działania instalacji. W przypadku zauważenia problemów w okresie jesiennym, proszę o kontakt z administratorem, Karolem Patyną,.."...

...w egzystencjalno fenomenologicznej poprawności monologu pytanie retoryczne bowiem...

odpowiedz może być tylko jedna...

dla tego jakiegoś Patyny i pani Izabeli od "Veidika" jestem...

w najlepszym razie...

cartoon by T.L.

...jeśli nie idiotą...

od administratora do mnie pod datą 2 sierpnia 2021 roku godzina 12:41

zapamiętam...


[1] Przy porannym kubku kawy: ...a co tam na archipelagu "Harmonia Oliwska" słychać ?... (tadeusz-ludwiszewski.blogspot.com)