niedziela, 4 lipca 2021

...choć na waszym miejscu...

Jędraszewski z tym zabijaniem dzieci[1] to ja bym się już dziś nazbyt publicznie "nie wychylał"...

a już na pewno sprzed Ołtarza w imię...

Tego co nad nami[2]...

to fakt jest faktem - na stare lata te różne "LGBT", Murzyni z "Black Lives Matter" i tak dalej...

o Věrze Jourovej i innych osobach z macicą nie wspominając...

próbują mnie...

odczłowieczyć, zdehumanizować - innymi słowy...

zrobić ze mnie Untermenscha - niech próbują...

napiszę mając okazję...

mam ich w [...] głębokim poważaniu...

nie tylko ja - dodam - ale i...

każdy inny Homo sapiens - ich los jest w egzystencjalno fenomenologicznej poprawności monologów przesądzony...

powyrzynają się sami - tymczasem wystarczy...

otworzyć flaszkę czegoś rzetelnego, napełnić szklaneczkę, wsiąść na kolana laptopa...

poznawać tajniki nowych okienek w programie "Widows Insider" i...

czekać...

[1] po wydarzeniach w Kanadzie zwyczajnie nie macie do tego ani boskiego, ani moralnego, ani żadnego innego prawa... 


[2] "... Skąd ta pochwała zabijania dziecka nienarodzonego? [...]
[zadał pytanie]  metropolita krakowski, komentując tzw. raport Maticia..." - j.w. "...o ideologii Zachodu..."

...wiem wiem. Wam chodzi o [...]...
bezbronne ofiary waszych zdeprawowanych umysłów, chęci niczym nieograniczonej władzy, dominacji - przesada...
usłyszę. W żadnym razie. Jeśli już coś to...
expressis verbis prawem blogera...


zadawanie cierpienia fizycznego i duchowego, poniżanie to sprawdzony "patent" na zniewolenie, nieodwracalne podporządkowanie ofiary oprawcy i "zbawcy" w jednej osobie...
kapłana...