czwartek, 15 kwietnia 2021

...w wirtualnym monologu za "The Economist"

 ...”polityczno społeczny “CEO activism..” to jedno

źródło: "The Economist" "CEO activism in America is risky business"

i temat na inne “opowiadanie”

nie nadążająca za nim intelektualnie (...) korporacyjna egzekutywa to drugie 


“... firms promoting a political agenda can have an oppressive internal monoculturewhich stifles creativity rather than fostering it...” - j.w. 


Pamiętam jak parę lat temu 


mniej więcej w czasie kiedy to “Forbes” opublikował artykuł pod znamiennym tu sytuacyjnie tytułem 


You Need A Chief Innovation Officer 


źródlo: "Forbes" https://www.forbes.com/2009/12/16/chief-innovation-officer-leadership-managing-accenture.html


przy prowincjonalnym kontuarze baru usłyszałem 


- Lu, będziemy zatrudniać talenty ! - sadzę, że wówczas z wykrzyknikiem...


na co jeśli mnie pamięć nie zawodzi odpowiedziałem 


- Powodzenia – a już na pewno tak pomyślałem... 


pozostawiając dziś zainteresowanych sam na sam z 


retorycznym pytaniem


 "What went wrong ?"...


w egzystencjalno fenomenologicznej poprawności monologu zadając sobie stosowniejsze


- Co może jeszcze jak i w wymiarze globalnym tak i regionalnym pójść nie tak ? [1]...


[1] Przy porannym kubku kawy: ...monolog o braku kompetencji... (tadeusz-ludwiszewski.blogspot.com)