poniedziałek, 5 maja 2014

...to już nie moje zmartwienie...

...odnotowuję na marginesie nie tyle tekstu pana Alastair Sloan zatytułowanego "Ukraine: Lies, propaganda and the West's agenda"...

źródło: "Al Jazeera"

...co zamieszczonego pod nim podsumowaniu anonimowego komentarza...

"...Why? Because Russia and all its supporters failed to catch up with the concepts of the modern world."

źródło j.w.

...na co ja w wirtualnym monologu prowincjonalnego poety barowego przez wzgląd na stan mojego umysłu po długim weekendzie zaimprowizowałem sobie stosowną wizualizację oznaczając na mapie współczesnego świata czerwonymi punktami państwa, na które Departament Stanu U.S.A. może jeszcze w wartym odnotowania stopniu liczyć w swoim misyjnym zamroczeniu (...)...

...wizualizację pozwalającą przy "szewskim poniedziałku" zachować...

cartoon by T.L. na podkładzie "Google Maps"

...trzeźwość umysłu w tej materii bez względu na okoliczności... 

...a że jak zawsze tylko sobie a Muzom...

...to już nie moje zmartwienie.