sobota, 7 sierpnia 2021

...czy ja Was aby dobrze rozumiem Tusk...

 chcecie odzyskać władzę biorąc Rodaków...

z jednej strony na litość...


z drugiej strachem ?...

"...Moja rodzina odczuwała zagrożenie związane z nieustającą nagonką i zorganizowanym polowaniem na mnie z powodów politycznych przez PiS - powiedział były premier...." - j.w.

"...jeśli to moją rodzinę spotkało może spotkać i Waszą..." - tłumacząc z polskiego na nasze...

przyznam... 

koncept politycznie oryginalny

Judasz który sprzedał Pospolitą i swoich Rodaków

Europie za garść srebrników


i Zbawiciel ode złego

w jednej osobie...

czy się sprawdzi ? - pożyjemy zobaczymy ale

nie o tym chciałem - mam dla Was Tusk dobrą wiadomość

w sam raz na weekend...

tych co faktycznie powinniście się bać

bać się nie musicie - jak powiadają przy wirtualnych kontuarach barów...

oni też położyli na Was pałę...

mając w zamian do wyboru bankiera Morawieckiego

długo się nie zastanawiali...

a i może "literat" z zawodu

"...Ja zarabiałem w życiu w sposób niezwykle przejrzysty. Wszystkie pieniądze, jakie zarobiliśmy to są moje wynagrodzenia i honoraria za książkę - powiedział Tusk..." - j.w.

tez im się za dobrze nie kojarzy - tego nie wiem i...

chyba nie będę miał już w życiu okazji by

zapytać

przez ciekawość...