sobota, 3 lipca 2021

...dochodziły z "Brukseli" słuchy...

 że  z Wami Tusk coś nie tak - oględnie mówiąc...

nie taki z Was Europejczyk jak by można było

po Waszym garniturze sądzić ale...

nie za bardzo nas to przy prowincjonalnych kontuarach barów interesowało - byliśmy pewni że

instynkt przetrwania Was nie zawiedzie i jakoś

do unijnej emerytury dociągniecie...

nad Wisłę wrócicie i

będziecie hołubić wnuki - i tak niezła perspektywa z takim życiorysem politycznego "Judasza" (...) jak Wasz...

źródło: Facebook
ale widać...

Wam marzy się jakiś bardziej spektakularny koniec...

wróciliście - jak czytam - żeby ze złem walczyć...


...chwalebne...

...widać mimo tylu lat w "Brukseli" nadal z Was dobry, rzymski katolik[1] ...

tylko czy z...

Bartem Staszewskim, Bartoszem Kramkiem, Martą ksywa "Wypierdalać", laureatką Tokarczuk i tak dalej...

"mnie" pomnożonego przez miliony do siebie przekonacie ? - retorycznym pytaniem...

i zgadywanką na koniec - jeśli Zjednoczona Prawica "Kaczyńskiego" to według Was

"...groteskowa grupa ludzi, trochę taka parodia dyktatury..." - j.w.

to co o waszej formacji można powiedzieć jeśli...

jej wieloletnia gwiazda, ozdoba i

jeden z filarów Waszych Tusk rządów - swego czasu szef Waszego  gabinetu politycznego...


Sławomir Nowak...

nawet Ukraińców...

zadziwił...

swoimi kompetencjami - że tak to oględnie określę by...

bliźniego kim by nie był nie urazić...

przed europejskim sędzią "Tuleyą" nie osądzać...

o "Sowie i Przyjaciołach" nie wspominając...

- Wywiozą Was w końcu na taczkach za Odrę jak się o to prosicie ? - pożyjemy zobaczymy choć...

nie sądzę...

lubimy nasze swojskie szambo a...

czym szambo bez fermentującego w nim [...] ?...

[1] ...na moje szczęście - słyszałem - na Msze Trydenckie nie chodzicie co mnie czasami zdarza się przypadkiem w towarzystwie praktykujących przyjaciół i bliskich znajomych choć formalnie  żaden ze mnie nie tylko jakikolwiek katolik ale i chrześcijanin...

Lavabo i Psalm 25 w Waszym Tusk towarzystwie ? - nawet i ja, poganin i barbarzyńca poczuł bym się w takiej sytuacji...

grzeszny...