poniedziałek, 1 sierpnia 2016

"Nie każdy, który Mi mówi: "Panie, Panie!"...

...wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie.

Wielu powie Mi w owym dniu: "Panie, Panie, czy nie prorokowaliśmy mocą Twego imienia, i nie wyrzucaliśmy złych duchów mocą Twego imienia, i nie czyniliśmy wielu cudów mocą Twego imienia?"

Wtedy oświadczę im: "Nigdy was nie znałem. Odejdźcie ode Mnie wy, którzy dopuszczacie się nieprawości!"
(źródło: "Biblia Internetowa" - Mt 7,21-23)

...przypomniałem sobie, czytając...

...słowa Ojca Świętego, Franciszka...

"...- Nie lubię mówić o islamskiej przemocy, bo codziennie czytając gazety, widzę przemoc tutaj, we Włoszech - odparł papież.

- Ten zabił swoją narzeczoną, inny zabił swoją teściową... Oni są ochrzczonymi katolikami! Oni są katolikami, którzy stosują przemoc!
Jeśli mam mówić o przemocy islamskiej, musiałbym mówić o przemocy katolickiej... Ale nie, nie wszyscy muzułmanie dopuszczają się przemocy i nie wszyscy katolicy się jej dopuszczają - kontynuował..."
- j.n.

źródło: "Wyborcza pl" - "Franciszku, dlaczego nie mówisz o islamskiej przemocy? - Bo musiałbym mówić o przemocy katolików"

...w przeświadczeniu...

...że śmierć jakiegoś Żyda na berlińskiej Potsdamer Straße pod kołami "Mercedesa" albo "Opla" prowadzonego przez Niemca z niepokalanym rodowodem do szesnastego pokolenia wstecz...

...odnotowana dziś na stronach „die tageszeitung”...

...to w żadnym razie nie współczesna kontynuacja Holokaustu...

...choć pewnie - jak widać - zawsze by można było znaleźć paru...

...głoszących wszem i wobec w majestacie medialnego autorytetu...

...że tak właśnie jest...

...nie inaczej...

:-(