poniedziałek, 8 sierpnia 2022

...zasłyszane

 ...w tramwaju

[...]

ale

nie o tym chciałem - ja z przeprosinami do pana Xksa i Ygreka z "Zarządu Mieszkańców" Wspólnoty "Tercja"...

w ostatnich godzinach minionego weekendu przez wzgląd na porę dobrze już po paru szklaneczkach czegoś rzetelnego

czytając na "Facebooku"

"...Powierzchnie przy klatkach, szczególnie narażone na psie odchody, zostaną wyodrębnione i zostanie na nich wysypany otoczak i posadowione duże kamienie, na których pieski będą mogły się załatwiać , aby nie niszczyć sąsiadującej trzmieliny. Prośba do właścicieli piesków, aby przyuczyć je do „posikiwania” na te miejsca..." - Harmonia Oliwska - WM Tercja | Dzień dobry, | Facebook

nie doczytawszy kto jest autorem / tu akurat autorką/ tego tekstu 

pomysł psich wychodków przy wejściach do klatek schodowych niezasłużenie im przypisałem. 

Przepraszam - nawet w takim stanie w jakim to czytając byłem

nie przyszło mi do głowy, że poza Zarządcą "Veidikiem", Administratorem [...] i "Zarządem Mieszkańców" w panów reprezentacji ktoś jeszcze czwarty Wspólnotą "zarządza"... 

ustalając z panią Wiesią z firmy [...] sposoby reanimacji wspólnotowej zieleni[1] i zmiany w jej projekcie nie tylko "Tercji" ale i Osiedla "Harmonia Oliwska" niechby tylko pomysłem odgrodzenia się żywopłotem od Wspólnoty "Rotta" i wjazdu od strony ulicy Opackiej...

"...Rozważamy odgrodzenie działki osiedla od strony wjazdu z Opackiej i Rotty żywopłotem. Najlepiej nadaje się do tego żywopłot grabowy, który charakteryzuje się szybkim wzrostem [...]  

Szczegóły będą omawiane na kolejnym spotkaniu z udziałem kadry zarządzającej firmy Veidik...." - j.w. tamże

- Rojenia na jawie bez wątpienia abstynentów ? - niekoniecznie jeśli - jak czytam - ten "czwarty" to

..."mój stary znajomy" który więcej niż tylko dużo może nie czyniąc z tego publicznie sekretu[2]...

- Uważaj Lu bo się doigrasz - usłyszę. 

Jeśli Zarządca "Veidik" twoje pytania merytorycznie zasadnie do niego adresowane do Administratora odsyła a

na spotkanie z nim kadrę zarządzającą firmy wysyła to...

widać lepiej od ciebie wie co robi.

...na co ja sakramentalnym "pożyjemy, zobaczymy"... 

cartoon © by T.L.

odpowiem...

niechby tylko intencją na dobry początek kolejnego tygodnia.


[1] ...do cytatu w tej kwestii "...W związku z tym, że firma odpowiedzialna za prace ogrodnicze, przez ostatnie dwa lata, nie wywiązała się ze swoich obowiązków i całkowicie unicestwiła żywot roślin , próbujemy stopniowo naprawić szkody..." - j.w. "Facebook"

wydaje się dopowiedzeniem więcej niż stosownym sentencja zapisana na wewnętrznej stronie drzwi szafy na akta pewnego komisariatu policji w brzmieniu

"Prawda jest jak [...], każdy ma swoją"...