wtorek, 4 maja 2021

W którymś z monologów odnotowanych przed laty pisałem...

 “górski potok” świadomości polityczno obywatelskiej elit to jedno

“szambo” to drugie

i jak patrząc z z boku na sposób oczywisty trudno pomylić jedno z drugim tak

“siedząc w szambie” różne rzeczy można sobie roić...


nadwiślańskiego fenomenu “Michnika opozycjonisty” bez świadomości niechby tylko faktu że...

Białoruś i Ukraina obok Rosyjskiej FSRR jako podmioty prawa międzynarodowego[!] to

państwa założyciele

Organizacji Narodów Zjednoczonych jest

niczym innym jak

nie mającym końca

“miksowaniem [...]” przykładem...

“... Żeby wydawać, trzeba mieć, a nie pieprzyć kocopoły na ten temat - stwierdził [ ten jakiś Czarzasty] krótko przed spotkaniem z prezydentką Gdańska Aleksandrą Dulkiewicz i marszałkiem pomorskim Mieczysławem Strukiem, z którymi miał rozmawiać o KPO.

Jak ktoś tego nie rozumie, jest c**ą, nie politykiem...” - j.n.


przewidywalności nieuchronnością końca


- Mimo że po wielokroć przez lata powtarzałem przypomnę...

nie lubię pisać - odkąd pamiętam czytałem...

piszę przypadkiem w znaczący sposób za Waszą Redaktorze sprawą - piszę sobie i moim Muzom które w przeszłości też "Wyborczą" czytały...

Z czasem ku mojemu zdumieniu i

konsternacji odkryłem że i Pampersy i Siuśmajtki też czytają co piszę

i tego nie dość 

czytają mnie... 

statystycznie rzecz ujmując głównie i od lat niezmiennie

za Atlantykiem

źródło: statystyki "Bloggera"

- nie wierzyłem do czasu kiedy to

na "So.cl"[1] nie dając wiary co widzę przeczytałem

/cytuję z pamięci tłumacząc z angielskiego[!...] na nasze/

"Bóg nam tu ciebie zesłał..."[2] - przestało być zabawnie (...)...

- Prosicie Michnik Szwedów o

"...wsparcie niezależnego dziennikarstwa..." ? - gdybyście byli młodsi to bym napisał...

jeszcze dużo nauki przed Wami ale

w egzystencjalno fenomenologicznej poprawności monologu nie napiszę...

"Czego Jaś się nie nauczył..." i tak dalej...


[2] tym razem tymczasem wyjątkowo cytat "na wiarę" bowiem trochę potrwa nim pośród bezliku znajdę akurat ten screen komentarza