piątek, 19 kwietnia 2024

...nie radzę Tusk

"...na razie liczę na refleksję i na odstąpienie od tej formy protestu" - mówił Tusk, dodając, że służby państwowe będą działać tak, by przejścia graniczne udrożnić.

"Nie sądzę, żeby potrzebne były tu jakieś środki bezpośredniego przymusu, ale liczę tutaj na zrozumienie. Do tej pory rolnicy nie byli w żaden sposób źle traktowani przez policję, przez służby państwowe. Chcę to utrzymać" - zapewnił Tusk..."
j.n.


...z dobrego serca nie radzę - przy okazji na marginesie...

jak na mój gust za dużo u Was tego "ja to, ja tamto..." - tyle możecie...

na ile My, Naród Wam pozwalamy i...

ile tego Waszego "ja..." tolerujemy - przy okazji na marginesie...

...w żadnym razie nie żeby Was Tusk straszyć a li tylko jak zawsze...

intencją spokoju sumienia jak by przyszło nie daj Boże za te Wasze "ja..." Wam...

na nadwiślańskim "Placu Zgody"[1] w przyszłości zapłacić...

...


[1] Place de la Concorde z francuska...