piątek, 15 grudnia 2023

...jak jestem przekonany, że

 nie taka była pani intencja to...

czytając "...Chcą zapanować nad społeczeństwem..." j.n. czuję się z lekka urażony

...skąd ten koncept ?

...ktoś kto żąda by zwracać się do nich publicznie per "osoby z macicą"[1] czyli po naszemu [...] moim przewodnikiem, przywódcą, autorytetem ? - wolne żarty wielce szanowna...

...wolne żarty.

Mój mentor pan S. mawiał; przekonasz się Tadzieńku nie raz w życiu, że i demokracja ma czasami...

sraczkę ale

...don't panic - przemija...

żeby znowu wrócić...

taka jej psia mać natura, ale...

nie w tym rzecz...

ciekawsze, że przy tej okazji zobaczysz jak ludzie potrafią nisko upaść

dać się zeszmacić dla...

pozoru władzy - przypomniałem sobie nauki

...a jak przypomniałem to pomyślałem o

...panu Sikorskim i Sienkiewiczu - czemu akurat o nich ? 

Pewnie przez odruchową sympatię 

i współczucie komuś z kim przekomarzałem się przez lata w monologach a kto dziś w [...] po uszy siedzi właśnie dla tego pozoru...

zgroza

...koniec świata...

szczęśliwi ci co...

mają raka - ooops! ciut przesadziłem ?

...pomyślałem chwilę i napiszę...

no nie wiem...

tym razem nie jestem pewien...


[1] "Burzę w środowisku lewicowym wywołała działaczka Urszula Kuczyńska, która wyraziła swoje zdanie na temat stosowania zwrotu "osoba z macicą" zamiast "kobieta".

Spór wywołały słowa lingwistki i działaczki Lewicy Urszuli Kuczyńskiej, na łamach "Wysokich Obcasów". Aktywistka mówiła tam o hejcie z jakim się spotkała za używanie słowa "kobieta", zamiast "osoba z macicą"..." - Lewica kłóci się o "osoby z macicami". Wydano oświadczenie (dorzeczy.pl)