niedziela, 3 grudnia 2023

...dlaczego Wy Budka i Wasi kolesie

 ...spod szemranego szyldu "Pędzącego Królika"[1]

odkąd pamięcią sięgam uważacie "mnie" pomnożonego przez miliony za - delikatnie mówiąc - obywatelskiego gamonia ? - retorycznym pytaniem jeśli czytam

"... Nie ma (…) mowy o żadnych wywłaszczeniach pod wiatraki - zapewnił podczas czwartkowej konferencji prasowej Borys Budka, poseł Koalicji Obywatelskiej. - To jedno wielkie kłamstwo - dodał.

[...]

- Gwarantujemy (…), że nikt nie będzie mógł blokować ewentualnie dostępu do takich źródeł energii elektrycznej, ekologicznej, zapewniając, że jeżeli zgodnie z prawem, zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego będzie wydana taka decyzja, to jednocześnie przyłącze może być realizowane w trybie administracyjnym, dlatego że gdy już legalna zgoda zgodnie z wymogami środowiskowymi będzie wydawana przez odpowiednie organy, wówczas taką inwestycję można uznać za inwestycję celu publicznego - powiedział Borys Budka w rozmowie z dziennikarzami..." j.n.


...niczego Was 8 lat politycznego czyśćca nie nauczyło ?...

fakt - mnie już nic do tego (...) i jeśli o tym piszę to tylko...

powodowany franciszkańską miłością do wszystkiego co żywe przestrogą;

jeśli nie pójdziecie po przysłowiowy rozum do głowy mając ku temu jeszcze tymczasem czas i okazję to...

tym razem z braku innego już wyboru wygląda na to że 

by przetrwać...

przyjdzie nie tylko rolnikom z Podlasia

"kuć kosy na sztorc"[2]


...okazjonalnie

weekendową porą poniekąd w kontynuacji wątku;

"...Możesz se pan panie Lu jak się panu nie podoba pójść do sądu po Sprawiedliwość - oczywiście że mogę i

se tam jak byłem piękny i młody...

"Portret prowincjonalnego poety barowego" © by T.L.

chodziłem ale...

nigdy po Sprawiedliwość a

po jej szafarki bowiem...

od dziecka lubiłem Kobiety dojrzałe i władcze

z wzajemnością z ich strony...

a te za czasów mojej młodości najłatwiej było znaleźć w sądach właśnie

"dziś" w odrodzonej Pospolitej raz tam przez przypadek byłem

i patrzę

a na korytarzach

same Siśmajtki[3] albo

lampucery[4]...

więc sobie daruję i jakoś bez nich i ich sprawiedliwości przeżyję...

co mi tam jeszcze do przeżycia zostało."

i dalej tamże

"...Kiedyś na tubylczym forum napisałem

"...przepraszam jeśli kogoś uraziłem..."

i zostałem przez jakiegoś tubylczego Pampersa pouczony

"...trzeba pisać tak żeby nie było za co przepraszać..." zatem dziś

zwrotnie napiszę...

zachowuj się wspólnotowo jedna z drugim tak...

żebym nie miał o czym pisać..."
[3]