poniedziałek, 13 listopada 2023

...sorki Biedroń ale

 to na sposób oczywisty gay shit[1] jeśli czytam

"...Rozumiem, że Jarosław Kaczyński ogląda TVP Info i jeszcze nie zauważył, że przegrał wybory. Chcę poinformować pana prezesa, że mija właśnie miesiąc odkąd odbyły się wybory i pan je przegrał. Pora się z tym pogodzić i zaakceptować fakt, że miliony Polek i Polaków dokonali innego wyboru – mówił współprzewodniczący Nowej Lewicy Robert Biedroń..." j.n.


...odwołaniem do źródła czyli oficjalnego komunikatu Państwowej Komisji Wyborczej


i dalej pitu pitu...

"...Niech wraca na ziemię. Niech pogodzi się z tym, że dziś siedzi w ławach opozycji – stwierdził europoseł Lewicy..." tamże

...co akurat prawda ale

wypada dodać, że z ponad 42 procentami głosów na sali sejmowych obrad co dla Waszej koalicji znaczy

sporo  "szczytowań" ustawowo proceduralnych bez

"wytrysku" czyli

jak powiadają ci co na tym się znają...

taki sejmowy "suchy brandzel" - jasne ?

...mam nadzieję bowiem starałem się bardzo w stylistyce narracyjnej na co dzień dla mnie obcej

...co mam nadzieję docenicie Biedroń - starałem się w poszanowaniu Waszej osoby...

i Waszych preferencji

...politycznych...


[1] "...przypomnę instytucjonalnym i innym cenzorom - to zwrot potoczny i jako taki w anglojęzycznych słownikach odnotowany

cytatem pierwszym z brzegu...

"...An act or a comment by a person that has queer tendencies, but is not necessarily performed by a homosexual.
Person 1: I enjoy this visa checkcard commercial, its pretty funny.
Person 2: Gay Shit!..."
 - Przy porannym kubku kawy: ...sobie a Muzom ?... (tadeusz-ludwiszewski.blogspot.com)