piątek, 12 sierpnia 2022

...rzecz nie w tym, że

 ...tacy ludzie jak X, Y czy Z istnieją bowiem

menażeria ludzka to zbiór w swojej różnorodności mogący zawstydzić nie jedno ZOO

...nawet nie w tym, że skutecznie wbrew prawu[1] metodą faktów dokonanych kształtują rzeczywistość materialną majątkowej Wspólnoty Mieszkaniowej "Tercja"

a w tym, że odnoszę deprymujące wrażenie jakby to robili przy...

współudziale Zarządcy, firmy "Veidik" który jak widać niewiele może

"...[Zarządca Wspólnoty, firma] Veidik nie ma narzędzia przymusu, żeby zmusić mieszkańców do zdjęcia plandek z boksów w hali. Obecnie zabudowa boksów jest nielegalna..."[2]

ale zawsze coś


...chciałbym się mylić...

i równie dobrze dla odmiany

w egzystencjalno fenomenologicznej poprawności monologów...

mógłbym zapytać...

"...leci z nami pilot" ? - retorycznym pytaniem bowiem zapisem notarialnym "leci"...

ale wygląda na to że  na sposób oczywisty "z przystawionym do skroni rewolwerem terrorystów" 

- żeby z "Al-Ka’iday" to bym jeszcze zrozumiał...

Allāhu Akbar

...ale

takich ?...

jakieś mniej lub bardziej dosłownie "króliki" kuglarską sztuczką z socjologicznego kapelusza współczesności wyciągnięte Ixy, Ygreki, Zety  i jeszcze paru innych ? - nie konsternacja...

żenada...

a ja za cudze grzechy zaniedbania nie tylko publicznie ale i prywatnie płacić 

i płacąc przy tym wstydzić się nie przywykłem

ta zabawa "w kotka i myszkę" zaczyna mnie nudzić (...)...

ich pech, moje szczęście

tym bardziej, jeśli czytam


przez wzgląd na to co już napisałem

nie będąc już dziś pewnym czy któregoś dnia

"nie obudzę się" z kredytem na hipotece "


poproszony grzecznie o podpis" pod uchwałą w jego sprawie uchwalaną wstecznie[1]...

cartoon © by T.L.


...resztę (...) tymczasem pomijając milczeniem - na dziś wystarczy 

tego z naddatkiem...


[1] przykładem pierwszym z brzegu

źródło j.w. "Tercja" 18.07

[2] Przy porannym kubku kawy: ...nie pisałem bo nie ma o czym... (tadeusz-ludwiszewski.blogspot.com), dotyczy:

źródło: archiwum T.L. dokumentów Wspólnoty

[3] ...nie dziwi że dla oszołomów "10% Uchwała" albo ankieta to żadna różnica ale
że Zarządca "Veidik" rekomendowany przez dewelopera "Inpro" zapisem notarialnym też w tym "cyrku robi za błazna" ? - a może tu tylko ja czegoś nie rozumiem ? Pobożnym życzeniem nie mam nic przeciwko temu...