piątek, 28 marca 2014

...no i znowu - dzięki Bogu - już za chwilę mamy weekend...

...i to tym razem nie byle jaki, bo z "blondynką", która nie mówi "sorry"...

"... - Żałuję tylko słowa "sorry", bo ja tak nie mówię..." - źródło j.n.

źródło: "TOK FM PL"

...nominowaną przez radiosłuchaczy do nagrody...

"im. Anny Laszuk - polskiej dziennikarki radiowej, publicystki, feministki, lesbijki i aktywistki ruchu LGBT." - źródło: "Wikipedia"

źródło: "TOK FM PL"

...przyznawanej...

"...osobie, instytucji lub organizacji za odważne, niekonwencjonalne, niezwykłe działania, dzieła lub wypowiedzi, które w ciągu minionego roku miały istotny wpływ na świadomość społeczną lub wręcz zmieniły polską rzeczywistość..." - źródło: "SGL"

...nie tak znowu bezzasadnie w przypadku pani wicepremier, jakby mogło by się w pierwszej chwili postronnym wydawać, a w oczywistym uznaniu dla matki trójki dorodnych dzieci przecież, która...

"...Po raz pierwszy w moim 50-letnim życiu zostałam atakowana jako kobieta, traktowano mnie jak blondynkę - wspominała w TOK FM wicepremier..."

...co odnotowuję daleki od intencji zaglądania pani wicepremier pod kołderkę w nagannym dochodzeniu procedury jej trzykrotnego poczęcia poprzestając na pewności, że tak, czy siak, to na pewno fajnie było przez wzgląd na promieniejącą z niej w każdej sytuacji, godną naśladowania asertywność ...

"...- To ogromny zaszczyt, bo to fajne radio, którego słucha bardzo dużo fajnych ludzi. Dziękuję za nominację..." - źródło: "TOK FM PL"

...dostatecznie już usatysfakcjonowany pewnością, że moje, wirtualne monologi czytane są nie tylko przez osobiste Muzy prowincjonalnego poety barowego...

T.L. cartoon

...ale i elity sprawujące władzę też...

"...- Musimy postawić na nogi kolej. To dla mnie, powiedziałabym, zadanie osobiste i priorytetowe. Mam nadzieję, że do tego doprowadzę - stwierdziła (pani E.B.)..."

...w każdym bądź razie - jak widać - te, nadwiślańskie to na pewno...