czwartek, 19 grudnia 2013

Dyptyk z życia naszych braci mniejszych...

...uchodzących w Pospolitej za elity:

"Adwokaci i biznesmeni chcą wolności dla prawnika zabójcy..."

źródło: "Gazeta Wyborcza PL"

...dopełnione konterfektem osoby senatora Pospolitej robiącego sobie w wolnych chwilach po trudach współdecydowania o losach milionów dla zasłużonego relaksu "sweet video" już bez garnituru, ale jeszcze nie nago w szemranym towarzystwie...


źródło: "Gazeta Wyborcza PL"

...ktoś bystry zauważy, że dziś to już były senator i będzie miał rację...

...jak i ten, prezentujący nie inaczej, jak cytatem w wirtualnym monologu te dwie sceny z życia elit Pospolitej...

"...Senator Piesiewicz potwierdził autentyczność nagrania, ale zaprzeczył, że zażywa narkotyki: - To nie była żadna kokaina, tylko lek, który sproszkowałem! - przekonuje. Przyznaje się jednak, że w nieokreślonej przeszłości zażywał kokainę. - Proszę mnie zrozumieć, w jakim środowisku się obracałem: artyści, filmowcy... Zdarzyło mi się zażywać kokainę w Holandii czy we Włoszech... Ale to były śladowe ilości - wyjaśnił..."
źródło: "Gazeta pl"

...komponujących się znakomicie w domknięciu stosowną ramą dobraną przez samych zainteresowanych...

źródło: "RMF 24"

...bez cienia wątpliwości przekonując mnie nią skończenie o bezgrzesznej stosowności noszenia przez pana Piesiewicza sukienek...

...piszę sobie a Muzom w wirtualnym monologu z pominięciem pewnej wątpliwości, co o takiej niewinności może sądzić pani poseł Grodzka i aktywistki ruchu "Gender"...