wtorek, 4 czerwca 2024

...jeśli po podliczeniu niedoborów finansowych...

 ...już uchwalonych do zapłaty i czekających jeszcze na decyzję Wspólnoty Mieszkaniowej "Tercja" Osiedla "Harmonia Oliwska" co do sposobów ich rozliczenia suma do uregulowania tylko w tym roku wynosi ~140 000 złotych to...

w egzystencjalno fenomenologicznej poprawności monologu wydawało by się aż nazbyt oczywiste, że

trudno uznać Zarządcę "Estate Care" gdańskiego biznesmena Waldemara Fijołka 

za...

"orła" w branży ale...

okazuje się nie mnie o tym mówić, pisać czy pewnie i myśleć nawet 

a prawu - cytuję "polecam najpierw zapoznać się z prawodawstwem, a potem wydawać osądy" 

koniec cytatu osoby bez wątpienia w kwestii kompetentnej[1]...

zatem już tylko pozostaje odnotować

...byłem dotychczas przekonany, że moje relacje z Administratorem i w jednym Zarządcą "Estate Care" wyznaczone są jasnymi, precyzyjnymi i jednoznacznymi zapisami Ustawy o wspólnotach mieszkaniowych i jej pokrewnymi aktami  

że własność w demokratycznym państwie prawa za jakie chce uchodzić Pospolita to rzecz święta, nietykalna i niepodzielna  

a nie zawłaszczony kaduczym prawem prywatny folwark byle pierwszego z brzegu jakiegoś prezesa a ja na nim trzodą chlewną dla niego trzymaną w ryzach przez administracyjnego "świniopasa" M. (...)...

ale jeśli faktycznie okazało by się, że jestem w błędzie za który może i przyjdzie na stare lata srogo zapłacić co w pouczeniu pobrzmiewa to... 

wcale bym się już dziś nie zdziwił...

wcale...

...czy mam rację? - to zależy...                                           

czy jej nie mam? - to zależy...

"Czasami jedno zdanie może mieć wiele znaczeń, a to, co wydaje się oczywiste, może być zupełnie inaczej interpretowane. W prawie i życiu codziennym, kontekst jest kluczowy dla zrozumienia pełnego obrazu." zacytuję z pamięci frazę znaną nie tylko (...) przy prowincjonalnym kontuarze baru "Ptyś"... 

...dopowiedzeniem

może pośród strasznie dziś dyplomami biegłych w prawie ktoś prowincjuszowi wytłumaczy jak...

mam udowodnić przed sądem, że Administrator "Estate Care" kłamie 

jeśli na moją kolejną prośbę o udostępnienie koronnego dowodu w tej kwestii czytam

cytuję 

"...ponownie informujemy, że umowa sprzedaży ciepła jest zawarta pomiędzy GPEC Sp. z o.o., a Wspólnotą Mieszkaniową reprezentowaną przez wybranego przez Państwa administratora.

W związku z powyższym nie możemy udostępnić Panu dokumentu, ponieważ nie jest Pan stroną umowy..." koniec cytatu...

a tak na marginesie - to kim ja do [...] nędzy dla prezesa Fijołka, jego Administratora, GPEC i reszty ferajny spod szyldu gdańskiej "Republiki Deweloperów" jestem ? - na marginesie oczywiście...

...retorycznym pytaniem...

...

...do czasu retorycznym, do czasu...

...


[1] "...Mediator, Inżynier, Prawnik. 

Wykształcenie: [...], WPiA – Prawo, [...], WIL – [...], WZiE – Ekonomia i Finanse; [...], WPiA - Profesjonalny mediator gospodarczy.

Mediacje: prywatne i sądowe z zakresu mediacji cywilnych, gospodarczych, administracyjnych. Jest mediatorem wpisanym na listę stałych mediatorów Sądu Okręgowego w [...] i [...]..." za źródłem dostępnym publicznie...