piątek, 7 czerwca 2024

...czegokolwiek "nie dotkniesz...

 ...cuchnie szambem" - niby drugie dziesięciolecie XXI wieku a gdzie się nie obrócisz...

czujesz się jak...

w  dziewiętnastowiecznym wychodku na półpiętrze czynszowej kamienicy

niechby tylko przykładem pierwszym z brzegu

cytuję

..."Szanowny Panie,

w odpowiedzi na poniższe zgłoszenie dotyczące budynku przy ul. [...] w Gdańsku ponownie informujemy, że umowa sprzedaży ciepła jest zawarta pomiędzy GPEC Sp. z o.o., a Wspólnotą Mieszkaniową reprezentowaną przez wybranego przez Państwa administratora.

W związku z powyższym nie możemy udostępnić Panu dokumentu, ponieważ nie jest Pan stroną umowy.

Z poważaniem,
[...]
doradca klienta" koniec cytatu...

dokumentu, nie jestem stroną umowy?! - wolne żarty (...)...

ale dajmy spokój emocjom

...pytałem tylko o wartości nastaw automatyki węzła CO samowolnie i arbitralnie  z  końcem wiosny zmienionych przez Administratora spod szyldu Zarządcy "Estate Care" tak, że węzeł w praktyce "nie grzeje"...

...Administratora który nawet przez swojego pracodawcę j.w. "Estate Care" został w mailu do mnie uznany za...

co najmniej tylko mało wiarygodnego...

...wracając do meritum - BOK GPEC pisze w kolejnym przekazie

cytuję

"... informujemy, że w kontakcie jest z nami administrator Pana nieruchomości..." koniec cytatu...

...na co pozostaje już tylko odpowiedzieć...

gratuluję towarzystwa...

nie mając sobie czego pogratulować jeśli "za oknem" około 14-10 stopni C. w dzień a moje kaloryfery...

nadal zimne...

tak na marginesie niezobowiązująco - jeśli za - co już ponad wszelką wątpliwość ustalono

... mało wiarygodnym administratorem "...panem Michałem..." czytam

"...Rozliczając okres 07/2022-06/2023 mieliśmy ponad 45 tys. zł straty na CO...." to...

mając przed sobą "Sprawozdanie finansowe za rok 2023" Wspólnoty autoryzowane podpisem i pieczątką księgowości Zarządu "Estate Care" tych 45 tysięcy jakoś nie widzę choć jestem...

po operacji zaćmy 

...nie widzę jeszcze czegoś okazuje się przypadkiem 

równie ważnego jeśli nie ważniejszego ale...

nim napiszę czego to najpierw w poniedziałek zapytam Zarządcę czy jednak mino operacji nie jestem...

nadal jeśli nie wprost "ślepy" to...

mało widzący - zatem...

do poniedziałku...