poniedziałek, 15 stycznia 2024

...pogarda, nienawiść ?

...dzięki Temu co nad nami i tym którzy mnie wychowali, obywatelsko ukształtowali, uformowali...

nie znam ich "smaku" ani "zapachu"

ale...

widać

Wam Tusk one nie obce

skoro wiecie z czym walczyć...

...zazdroszczę, współczuję ? - ani jedno ani drugie...

zwyczajnie mam Was Tusk [...] poniżej pępka

...to właśnie czystej wody pogarda Lu - znad ramienia słyszę...

na co ja zdziwiony - naprawdę ?

...a ja myślałem że...

banał retoryki emocjonalnej[1]...

...

[1] "Retoryka emocjonalna to technika retoryczna, która polega na wywoływaniu emocji u odbiorcy w celu przekonania go do swojego punktu widzenia. W retoryce emocjonalnej, emocje są używane jako narzędzie do osiągnięcia celu, a nie jako element logiczny argumentacji.

Retoryka składa się z trzech elementów: etosu, patosu i logosu. Etos to wiarygodność mówcy, patos to emocjonalne oddziaływanie na odbiorców, a logos to logiczne argumenty..."
- źródło: "Bing Chat z GPT-4"