wtorek, 26 grudnia 2023

...to prawda

 ...Sikorski, ten ponoć z miasta Bydgoszczy a dziś minister spraw zagranicznych RP w rządzie Tuska

...był swego czasu w Afganistanie


...ale twierdzenie, że strzelał tam do Rosjan to już na sposób oczywisty nadinterpretacja faktu

"...Na kolanach miałem kałasznikowa. Broń dała mi spokój. Była wojna i miałem broń – wspominał w „Kurierze Litewskim”. – Podczas nocnego ataku na [mniemam że rosyjskie...] koszary strzeliłem trzy serie, ale jak rozumiem, na próżno, bo wszystkie kule trafiły w skały, odrywając odłamki..." j.w.

...strzelał w kierunku Rosjan a to zdecydowanie nie to samo (...) - czy sfajdał się przy tym w gacie ? - nie wiem ale...

gdyby nawet to żaden dyshonor, zdarza się to prawie wszystkim którzy po raz pierwszy znaleźli się w podobnej sytuacji 

...dlatego jak tylko stało się to technicznie możliwe

ponoć każdy żołnierz US Army ma na polowym wyposażeniu  kilka sztuk pielucho majtek - przyjmuję na wiarę...

nie sprawdzałem...