wtorek, 31 października 2023

...dali byście w końcu spokój Zelenskyy i sobie i innym...

z tą Waszą niby światowością i światowością Waszej Ukrainy


...


...choć jak znam życie będziecie ostatnią osobą która to sobie w końcu uświadomi ale

na sposób oczywisty mnie nic do tego

...Wasza [...] nie moja...

...zaraz "obok"

"...Gaza bombings ‘stain’ on world’s conscience..."[1] ? - a może jest to próba podjęta w końcu przez IDF

skutecznego wymazania tej plamy 

jeśli

...coś takiego jak sumienie świata w ogóle istnieje...

skutecznego oduczenia dziesiątkami tysięcy trupów w Gazie /nie tylko.../ arabskich pogrobowców ideologii Adolfa Hitlera 

oduczenia bezkarnego antysemityzmu...

collage by T.L. / źródło własne /

nie pomogła Norymberga ? - proszę  bardzo...

próbujcie dalej 

ale

pamiętajcie; Dzieci Izraela w końcu potrafią zabijać jak

równi w zabijaniu pomiędzy równymi...

i niczego tu nie zmieni

brytyjski sędzia Trybunału w Hadze Karim Asad Ahmad Khan 

...pomyślałem 

a jak pomyślałem to

odnotowałem opatrując odnotowanie nagłówkiem "Aide-mémoire"...