sobota, 8 kwietnia 2023

...że coś tu nie styka...

w publicystyczno agencyjnym przekazie jak mawia znajoma Małolata ?...


...demokratyczno liberalna Ukraina Zelenskiego to też fikcja, wirtualny twór wyobraźni różnej maści politycznych autorytetów, ekspertów i publicystów (...) - dopowiem marginalnie...

- Nie nadążam za tobą Lu - dzisiaj usłyszałem - jesteś za czy przeciw...

popierasz "von der Leyen" czy pana Xi Jipinga ? - na co odpowiem tak...

jak przywitali Macrona chińscy studenci


...przypomnieniem; moje Pampersy i Siuśmajtki dla których pierwotnie zapis monologów został pomyślany to dziś już w pełni tego słowa znaczeniu

dorośli i jeśli dalej jeszcze piszę to...

z przyzwyczajenia już tylko dla siebie li tylko po to by

po pewnym czasie przeczytać co napisałem intencją sprawdzenia tym prostym sposobem kondycji mojego domózgowego krążenia...


"...side by side..." z Ukraińcami to ja jestem ciut ponad już od roku...

przez ścianę z jednej i drugiej strony...

od dołu i od góry gdzie mieszkam - w żadnym razie nie z Wami Zelensky nie przepadając już za samymi "psami wojny"...

a cóż dopiero za "jej kundlami"...


...